otroligt undebar och härlig dag,

Dagen började strålande bra, hade anställningsintervju på adecco och de gick hur smidigt somhelst.
Troligen kommer ja få säsongsanställning på ett lager i april typ. Inget bestämt än med de lutar åt de hålet iaf, så nöjd över min insatts. Skönt att kanske få slippa hemstjänsten,

Efter de mötte ja upp alexandra som ja inte träffat på jätte länge, vi åt mat och fikade på boulevad. Pratade om allt roligt som hänt, lite skvaller och såklart om studenten! altid lika kul och prata om gamla minnen.
Vi bestämde oss för att försöka få ihop ett gäng som vi kan semestra med i sommar, typ åka till nå hippt ställe. Ja vet iaf att Hannah är på, haha.
Efter de så gick vi runt lite på stan, ja köpte ett bar träningsbyxor. Har ju börjat träna på "allvar" nu. Så härligt!
Ska ner på ett medelpass om en timme.
Vi gick även in på de nya tatuerings studion Mad ink tattoo. Jag lev helfrälsta i dem, så himal trevliga och tillmötesgående. De bästa av allt är att dem visste typ precis hur ja ville ha min tatuering, förklarade bara lite detaljer och dem verka förså mig väldigt prick! Dem försökte få alexandra till att ttatuera sig också, men hon verkar inte riktigt gilla den ideen. Men iaf, ska ner dit igen på Onsdag och då ska vi börja rita upp min tatuering, jag är jätte exalterad och glad. Ja kommer liksom få en egen skräddarsydd tatuering med alla de detaljer jag vill ha.
Den kommer bli i svart,vit,grå och ha lite old school influenser. Efter han har ritat upp den skall ja få komma ner igen och kika på resultatet och ev ändra eller lägga till nått jag vill ha. Vad jag ska för motiv vill jag inte riktigt berätta, antagligen kommer ni tappa hakan, eller iaf  höja på ögonbrynet. tss,
Inte nog med det så va "expediten" såå sööt och trevlig, plus att han hade en väldigt häftig tatuering på armen som ja verkligen gillade. Men han har säkert flickvän som alla andra.

Nu ska ja vila lite, efter de blir de friskis. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0