orkar fan inte längre,

Mitt huvud blir aldrig bra, fick lov att ringa och sjukanmäla mig till jobbet idag. Har bara gråtit inatt och huvudet har bara dunkat och dunkat. Jävla migrän jävel, jag är så less på dig så det finns inte ord. Tårarna kommer inte bara utav smärtan också utan ren utmattning! har haft såhär sen i lördags och inte blir de bättre, alla vardagsrutinger blir helt screwd. Kan inte jobba, skulle städat hela huset men de orkar ja verkligen inte.
Plus att all jävla ångest över annat blir debbelt så värre när man inte mår bra fysiskt, och så ska man drass me den psykiska smärtan också. åt helvete med allt!
Jag fattar mig inte på mig själv. Ena stunden känner jag hur fantastisk ja mår, att ja faktikst tycker om mig själv. I andra sekunden kastas jag till ett helvete, ska jag ta mjölk och banan til frukost eller oboy massa mackor och kräm! Vemsomhelt skulle ju valt de sista alternativet, för mig är jag mer kluven än någonsin. USCH!
det va ju så himla bra förut, jag brydde mig knappt nått alls. Men gråa tider ger väl gråa tankar eller va man ska säga! Kroppen vill, men huvudet vill något helt annat..
Börjar känna att de senaste blogginäggen blir mer och mer negativa, men just nu känna de inte bra.
Ja hoppas och ja nästan vet att de kommer bli bättre, bättre ju närmre thailandsresan jag kommer!
Som ja längtat..
Men bloggen är mycket bra att skriva av sig på, vare sig ni vill läse de eller ej så kännsdet lite lättare för mig när ja fått skrika av mig lite.

Har pratat lite med Johanne och bestämt att vi snart måste lägga in en lunch med Sara, de fick mig också på andra tankar, de va skönt de! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 09:41:58
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Madelene

Kikade lite i din blogg. Verkar som du har det tufft. Vet hur det är att ha det jobbigt.
Ta vara på dig.
bless/Madelene

2008-01-23 @ 09:49:07
URL: http://valleria.blogg.se
Postat av: Jenny

heej gumms!
Nu tar vioch rycker upp dig och din huvudvärk kastar vi in under mattan, eller hur? Men tänkte på en sak kan inte du höra om sara har lust att luncha med oss den 6 feb? om du kan alltså? jag ska till tandläkarn 11:20 men de är ju bara en kontroll. om du har lust?
Puss

2008-01-23 @ 11:04:19
URL: http://selinder1.blogg.se
Postat av: Josse

Självklart ska man skriva av sig på bloggen. Mår du inte bra så är det klart att du inte bara kan skriva posssitiva saker. Och lite negativa saker måste man ju faktiskt få skriva =) Hoppas att du mår bättre snart iaf..Ta hand om dig/ Josse

2008-01-23 @ 11:17:37
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0