ny garderob tack,

Jg vill köpa nya sneakers, coola, sköna och som är lite retro, dock inget som alla andra har. hmm. Vad som passar nu när de är kallt är en riktigt stor och skön collagetröja. Går alltid hem, alltid superskönt.
vill ha lite nytt, udda, annorlunda. Blir ju ofta så att man ser lika dan ut, alla beställer från HM då nya katalogen kommer ut ( ja ska egentligen inte klaga för ja gör de ibland ja med) men watta heck? de skulle va kul med förändring, nytänkande och lite egen stil. Dock kan de va svårt om man bor i en liten stad och inte känner till sthlm smultronställen. Men inget är omöjligt.

Jag har kommit in i en fas då allt som sitter löst och ser lite halvdant ut är coolt, snyggt och precis just jag.
hoppas de håller i sig för ja gillar den här looken. Mina bästa inköp ligger just nu på herrsidan!
Hoppas innerligen ja finnder lite bohemisk och streeet kläder i thailand, deras fiskarbyxor är högt uppsatta på komfortlistan, helt gudomligt skönt i den tryckande värme. Thailand är ett klart kap att köpa kläder i, tänk o fynda tröjot för en tjuga, jo ja tackar ja. ska bli så skönt att få dela dagarna med vajande kokospalmer och galna tuck tuck förare. Snart snart.

Men iaf, ni ska få en länk med lite olika namn på butiker som för mig låter intressanta. Ett måste är att besöka ett par vid nästa besök till Stockholm. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0