Ledig dag,

Idag va de skönt att få sova ut riktigt, har jobbat hela helgen så det behövdes.
Ska inte jobba förens på onsdag kväll så nu ska ja passa på att uträtta
lite ärenden och träffa trevligt folk.
Ska ner till kära modern kl 2 och bara umgås lite, gå ut med hunden
 tillsammans och fika, ska försöka hinna slinka förbi mad tattoo för lite
 rådfrågning också. Kl halv 4 har
jag tid hos optikern, ska få bevisat för mig hur dåligt jag egentligen
ser och prova ut nya bågar. usch så läskigt.
 Om ja inte hittar några fina jag vill ha, eller att dem försöker
pracka på mig nått fult tänker ja bara ta preceptet och gå därifrån.
Hoppas inte de här klaset blir för dyrt!
Sen måste ja (om ja hinner) köpa trekvart tränings byxor.
 Friskis börjar ju ikväll så ja ska gå på de, om inte ja får huvudvärk.

Nu ska ja lägga min och se på någon film innan ja börjar fixa iordning mig. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0