kryper ur skinnet,

ja har fått nått galet i min skalle, går inte att få bort. Har försökt med alla knep men icke sa nicke.
Jag blir tokig, ja måste börja träna efter julens mat känner ja mig som en scan köttbulle. Dock gör väl alla de så här års men va hjälps de?
friskis börjar inte förrns på måndag vilket är på tok för lång tid. gymmkortet är slut och har inte lust att köpa nytt eftersom de pengarna går til friskis kort. gaah. Det är så halt ute så powerwalk metoden är påtok för livsfarlig!
Vad ska ja ta mig till? jag kryper snart ur skinnet, klättrar på väggrna och blir galen..
ja kan inte ligga o jäsa när en thailandsresa närmar sig, rättare sagt om 47 dagar.
usch, hatar att bara gå runt o tänka på nått så bagatellartat.
men ja får hållas tills på måndag, eller ut och halka!

men dagen har varit en trevlig en,
lunch på vit elefanten med emmi och malin, pratade om pensionärer och sex. Ja de va mycket treviga konverationer de!

gick på stan en sväng och sedan till second hand butiken för att hitta 80 talskläder, men fanns inte så mycket.
sen köpte vi godis och åkte hem till malin och satt där ett tag,
en härlig dag trots regnet som öste ner!

Nu ska ja FAN ut och gå! japp, sen blir de tv,pappa och vindruvor. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0