Hjärtat i halsgropen,

Idag när ja hade avslutat mitt friskis och svettis pass tog ja en låång lååång dusch. Helt plötsligt fick ja en glädje kick, va som hjärtat fastnade i halsgropen! VI SKA SNART TILL THAILAND!
ja kan faktiskt knapt fatta de, sol, kritvita stränder och massa god mat. Kan livet bli bätttre?
om exakt 38 dagar lyfter planet, och om exakt 39 dagar är ja i Thailand, helt otroligt underbart.
Men detta år ska ja inte låta fåfängan ta över för mycket, ja ska lära mig vikten i att användra solskydd VARJE DAG!
inte bränna mig och få köttsår som ja har en tendens att få, oj oj oj det närmar sig verkligen!
Ska bli så skönt att slippa den s.k vintern vi har här, usch den har verkligen varit riktigt dålig i år.

Men allra föst är de Lina som skall åka, om ca en vecka far hon till exakt samma ställe som jag.
Men som pappa sänger, den som väntar på nått gott...


image178
en utan de bästa öarna kring ao nangs kust, poda island!
de klarblåa vattnet slår de mesta... och dit ska ja! YES,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0