Hanny makes the world go round,

Hanny makes the world go round, laaa lalaa lalaa

Japp, jag sitter här i träningskläder och nynnar lite på amandas låt men har gjort om den, till de bättre ><
kl 8 ska jag till korsängen för ett medelpass på friskis, ska svettis till bloden rinner. Skönaste delen på hela dagen!

Imorgon är dagen helt  fullbokad, finns inte en chans att ja hiner nått mer än vad som planerats.
Först ska jag till kiropraktorn och knäcka några kotor, efter de blir de fika/lunch med emma och malin (?) Efter det ska jag försöka få med någon av dem till mad ink tattoo och börja skissa på tatueringen.
Ska se om den fått in niveas solkräm faktor 20 också, lär behövas i thaii!
På kvällen står ännu ett medelpass på menyn, mums! Börjar komma in i det här nu, me like.

Ska fylla vattenflaskan och kirra shysta bananas och tänka på refrängen, Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0