Hanna tröst shoppar,

Idag fick ja för mig att ja skulle tröstshoppa för att stilla ångesten som maler inom mig.
Visst va de trevligt att gå ner i regnet med bra musik på Ipoden, och framför allt få röra på sig!
himmel de va riktigt skönt. Fast de skulle vart skönt om de inte regna, de va poängen!
På stan impulsshoppade ja så de hette duga, fick nästan lite dåligt samvete. Ja bara slänger bort mina pengar på skit som dem växte på träd. FY! Men ja säger de igen, Jag har blivit stans störtsa materialist och tror att ja blir lycklig, och mer älskad om ja alltid visar upp mig i nån ny outfitt. Nej jag vet, det är ju inte så.
Men på nått sett värmer de lite extra när man köpt den där snygga skjortan, precis som idag. skjortan va ju lite tuff och likande de där bonde stuket. Ja kunde inte motstå. Köpte ny foundation för 350kr, herregud!
men den är verkligen bra, om de är nått bra argument.
sen så tänkte jag att man kanske borde fixa sg lite i håret. Beställde färg/klipptid 4 feb. ajaj stackars plånbok, Jag kan inte hantera pengar!!

Jag vill också berätta den glädjande nyheten att mitt lyckorus Jenny Selinder kommer hem på lördag och gissa vem som hoppade enda upp i taket? Jag blev såå glad!
Kul o träffa henne, va ett tag sen vi verkligen sågs och gjorde något. Ska försöka få henne till att vi skall dricka vin, vin är både gott och medför en slags lyckokänsla. De röda kinderna följer bara med som bonus.
Vin och jenny är en bra kombination och såklart bra musik.

Nu är ja definitivt gladare,
image171


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0