en blöt natt,

Jag grät mig till sömns inatt och det jobbiga är att jag egentligen inte vet vad det är som gör mig så ledsen?
men det har blivit en sån här period med dalar och toppar ingen, det är absolut inge kul men man får genomlida dem endå. Fixeringen kryper fram ingen men jag är glad att ja kan hålla dem någolunda i schakt. Det är ju inte som förr som tur är! Saknaden av skolan har jag  i botten av mig hela tiden men just nu har den krypit fram lite extra, jag saknar när ja kunde prata med Sara om ja mådde dåligt. En rolig sak är att ja iaf ska träffa henne efter thailand.

Jenny selinder har jag också tänkt på, jätte mycket. Jag saknar min lilla pärla så inninorden mycket.
Vi kunde prata om allt, både allt roligt och galet. Men ja kunde också prata med henne om jag inte mådde bra och de uppskattar jag. Vi har så roligt ihop och vi hade så jävla kul ihop vid studenttiderna, med vårat plakat och våra sena nätter med gänget. Ja Jenny är en vän för livet en vän jag älskar. Ja hoppas jag inom en snar framtid kan åka och hälsa på henne och Emil i Eskilstuna, vore sååå trevligt.
Och jag hoppas att hon kan komma till enköping innan jag far till Thailand så vi kan dela på en flaska vitt och bli fnissiga! Jaa min lilla jenny va jag saknar dig, så mycket att det nästan gör ont i mitt hjärta, usch nu kom det en tår.

Nu ska jag försöka tänka glada tankar, som thailand. Det börjar faktiskt närma sig. Med stormsteg!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 10:32:37
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Camilla

Gillar din blogg!!
Kämpa på!! :)

2008-01-16 @ 12:05:01
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad du är söt! Och jag har en god nyhet till dig, jag kommer hem på lördag.

2008-01-16 @ 15:54:03
URL: http://selinder1.blogg.se
Postat av: Camilla

Åhh va tråkigt att höra att du också måste kämpa/kämpat emot. Det är tufft men det gäller att ALDRIG ge upp!! :)

2008-01-16 @ 16:10:02
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0