det eviga slösandet,

tristessen är något vi alla känner mer eller mindre, idag bestod min av mer.
hade bilen idag, ja är inte duktig när jag har den. För då åker ja korta onödiga sträckor man egentligen har ben att gå till. Men ja känade att ja verkligen ville ner på stan och strosa en timme, rensa huvudet från psykolog pratat och köpa nått, unna mig nått lyxigt och mysigt.

åter igen tänker ja ta upp tema Thailand, alla mina pjamasar är långa, tjocka och varma. Alltså inget man vill sova i ett land som har 25 grader varmt om natten. Så tanken var att hitta pjamas hipsters och nått linne. Tänka sig så fann ja allt ja sökte, en hello kitty pjamas som va extermt söt. Brukar inte tycka om sånt där men den här var riktigt skön, fin och billig framför allt. Blev dock en BH, kroppslotion och lite peeling grejer för att desperat försöka få ordning på huden innan man åker, vill inte visa mid när nere som en trorrbolll.
 
Men ja överlever nog den ynka summan. Men om man tänker så jämt så kan de nog börja skrammla om visa kortet. Usch känner mig som en riktigt materialist, det ända jag gör är att dra de där förbaskade kortet, dag ut och dag in. Jag blir en dålig människa med så mycket pengar på kontot.
dock försvinner 2 200 till thailand. Vet inte varför ja just ska ta med mig 2 200? kändes som en bra summa vilket fall.

träffade emma och malin på stan också o gissa om ja hade otur. Inte för att ja träffade dem, de va bara kul, men!
Typ en minut tidigare en ja kom hade sara gått förbi, förbaskat!
Ja som saknar henne så, men ska hälsa på henne efter thailand,
då ja kan visa upp mig brun o fin. Ja så får de bli.

Ska snart hämta pappa,
ner till mamma o äta mat och ut me milou, promenader och åter promenader. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0