daily schedule

Ny börjar hanna maria erikssons nya liv! Livet ska präglas av ett annat schema..
Har idag köpt, årskort på frskis och svettis.
plus att den nya maxi mat kassen i fortsättningen kommer bestå av ( det här handlade jag idag iaf )
bönor av olika slag, yogurt gjord på soya, dinkel bröd, fullkornsris, torsk,lax. mm
dock VET jag att ja inte kommer hålla de varje dag, vilket kanske är rätt bra. Hur somhelst så får jag inte ta det här
" över gränsen " den här gången, träna som mest varannan dag, äta bra och nyttigt IBLAND. Unna sig choklad och annat utan att få ångst. Det är rätt stort fast det egnetligen inte är de. Men ja vill verkligen leva hälsosammare på rätt sätt, inte överdriva utan bara vara hälsosam utan en massa krav på viktnedgång!
Men eftersom jag bara har erfarenheter av träning som slutar i smärre mani. så vet ja att man inte ska lita på mina ord. Men jag skall ta tjuren vid hornen, visa vad ja går för. Och göra det här på bästa möjliga " icke ätstörningsliknande" sett!  Bravo Hanna lixom!

Nått väldigt possitivt ur det hela kan ju vara att jag vet att om ja tränar, så kommer ja kunna unna mig mer utan en massa inblandad ångest eftersom jag vet att ja ändå tränar. Det går hand i hand..
men på ett mindre possitivt vis kan man ju tycka att det är en salgs mani det med, varför bara träna och träna för att få unna sig nått och tycka att man duger? det ska man väl för tusan kunna göra endå!
men på mitt sätt så säger jag såhär. det är då fan så mycket bättre att träna och äta varje mål om dagen, känna sig sund och älska livet. än att äta massa skit och spy upp hälften och få ångest? Jag tror ni fattat min mening.

Nu när ja än en gång fått rensa huvudet vill jag bara säga en sak. God natt och sov gott för det skaja göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0