27,

DAGAR KVAR!
jag kan inte vänta, jag är helt spänd i hela kroppen, fatta det är mindre än en månad kvar nu!
Jag kunde inte sova inatt, tänkte på lina hela tiden där dem satt på arlanda o vänta på att kliva ombord på planet.
Vaknade minst tre gånger inatt, drömde om lina och deras flygresa. Kan jag inte släppa det, haha. Det är ju sjukt jag behöver ju inte va nervös och va avundsjuk ska ju fan åka snart själv. Men men, man vill göra allt nu att allt ska se när man vill de. Men hoppas dem får en kanon semester! och hoppas dem bara har trevliga saker att berätta om hoteller o sv..
Nu fick ja ett såntdär pirr i magen igen, pirr av lycka. Hoppas de pirrar många gånger idag!
JAG VILL ÅKA NU NU NU NU,
igår fick vi hem taxfree katalogen, ja beställde en parfym och ett smink kitt från lancome.
Pappa ska beställa ett balkongkitt till ditresan, lite olika grogg mixar o sprit, yatzy och snacks. Så har vi på kvällarna då vi bara sitter och njuter på balkongen! JAG VILL ÅKA NU NU NU NU!!!
JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL
just de, köpte en bikini igår, på REA. Nu har ja äntligen en,

På torsdag nästa vecka ska vi köpa solkräm och åka till väterås och växla pengar!
DET NÄRMAR SIG, JAG VILL ÅKA NU NU NU NU!!

TÄNK NÄR JA SITTER DÄR PÅ ARLANDA,
nervös, rädd, glad, exalterad ooch blek.
direkt när ja gått på planet blir de sömnpiller och lite gråt
usch va ja kommer gråta, hatar o flyga!
nästan 11 tim flygresa framför sig, 11 timmar av ren skräck..
men sen kommer ja vara relativt brun och fräsh när ja kommer hem...
jag ska sola, snorkla,dyka,fiska, sola och bada så jääävkla mycket..
äta god mat o dricka öl... ÅÅÅÅ JA SKA VERKLIGEN DIT...
hanna maria eriksson enköping sverige
JAG SKA TILL THAILAND KRAAAAVVVBIIIII

(vilket jäkla inlägg de blev)

Kommentarer
Postat av: Lisy

Du är galen och jag är avis, jag vill också till thailand ;P PUSS.

2008-01-30 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0