2008 blir ett bra år,

Jag ska till thailand, så skönt så underbart att det inte är klokt.
hoppas jag och mikael har råd med en tripp till amsterdam, vackert land har ja hört.
Min vän Hannah och jag? Jo vi vill åka på en avkopplande semester till Grekland, kan det verkligen bli av i år?
ganska så troligt eftersom vi bådar jobbar och skolan inte ligger på vår axlar. Vad kan vara bästtre än att åka med hannah, både skratt och flumm!

börja plugga, destonationsytvecklare i Hultsfred! Hejdå Enköping för två år, kanske längre vem vet.

börja leta efter ett extra jobb man trivs med och inte gråter och har ont i huvudet varannan dag.

Träffa sina vänner och ha så jäkla kul, precis som förra året. Inget ska ändras om inte att vi kanske blir lite mer "äventyriga" och gör lite mer crazy saker.

få bättre självförtroende, tro på mig själv och att jag nte behöva ändra på mig för att folk ska tycka om mig!
Jag vet vilka som är mina rikiga vänner, dem tycker om mig för den ja är, bara o banka in i skallen!

Jag,Hannah, Malin, Emma och alla andra ska ha världens bästa 2008 år, och göra massa roliga och spännande saker. Växa som människor och växa oss starka med varandra, minnena finns och mer kommer det bli.. Om Hannah och Hanna finns med i bilden finns garanterat ett skratt och en ful bild med på ett hörn.
carolakonserten?
lossas att vi är våra mammor?
våra fester som alla älskar ;) ?
våra olika rimm?
helsingforskryssningen?
tallinnkryssningen?
våra otroligt givande samtal på MSN, herregud..dem är inte och leka med!
pepparkakushus bakning?
listan kan göras lång, men jah älskar hannah trots att vi båda kan go nuts!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0