Imorgon säger ja. HEJDÅ!

jag är speedad, typ som ja ätit påtok för mycket godis. Kan inte sitta still!
Jag ska verkligen åka till thailand imorgon, 38 grader  var det idag och inte en grad kallare ska det bli!
Dagen kommer bestå av pirr och packning kolla biljetterna och såklart. Följa alla väderprognoser.
Kan ju säga att ja hade lite smärre problem som resulterar i världens magont. Kan ju inte sticka under stolen  med att ja är grymt flygrädd, men vill man så vill man.

Men ja har ett problem, va ska ja flyga i för kläder?
Hade tänkt trekvarts/mjukisbyxor, ett linne och en tunn kofta. På fötterna får det bli ett par rutiga gamla skor av märket vans. ( vägrar ta lacoste, för ni vet ju hur de gick sist. Lost them! ) hah.

jag och pappa planerade lite igår, eller vi typ prata om va vi ska göra på Arlanda.
Vi har en plan, vi ska köpa nötter och godis från taxfree att ha på planet blir billigare!
Ja ska få en parfym i utbyte mot att ja bjuder på fika, sounds pretty good to me!
kl 23 00 får vi gå på planet, FÖRST! usch ja vill gå på sist för eftersom ja är flygrädd så är min mardröm att sitta o vänta, få hjärtklappning o gråta en hel timma innan vi äns rullar för take off! skit fan,

vi landar på phuket typ 16.30 då de oftast är thunderstorm, precis på eftermiddagen där. FAN ja kommer skrika hasen av mig, SKIT FAN,

om det finns någon gud ska ja säga den en sak. Skona mig för luftgropar och skylten " fasten your seatbelts" ( den gör mig nervös) och skrikande barn!

26 FEB - 14 MARS KRABI, NU KOMMER JA VERKLIGEN SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0