Hanna kan inte vara mer glad,

Nu var det längesen ja ältade thailand men nu är jag här igen!
Det är endast 8 DAGAR KVAR NU, det har gått så fort att jag inte kan tro att det är sant.
Nu har vi iaf växlat in alla svenska kronor till thailändka bath, köpt solkräm fixat bikini och gjort packlista! all done.
Nu är det bara att vänta till Söndag för då ska ja börja packa på riktgit, och skriva in allas adresser så ja kan skicka soliga kort! Ja vill ha tisdag den 26,e nu!

Igår så var jag hos Malin och kollade på melodifestivalen, mycket trevligt som vanligt.
På dagen var jag även på kalas, William fyllde 7 så det firades ju vill ja lova!

Nu ska ja förbereda lunch sen ska vi gå ut en långpromenad med Milou och kanske ta en fika.
Ikväll ska jag träna gärnet på friskis och lägga min tidigt.

image185
här har jag varit, maya bay. Dit ska jag igen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0