vi tog fredag i tisdags

Igår va det Tisdag, jobbade kväll där ute i vildmarken. Riktigt stressig kväll var det dessutom. Satt vi fem sekunder så var det inte mer! Efter jobbet kom plikttrogna mr papa och hämtade mig, körde in mig till stan och hem till Maria och Idas röklya. Tiilbringade hela kvällen där med Mary, idaho och Dessa. Var supertrevligt och sinnesjukt roligt mellan varven. Katthelvetet sket i idas säng.
Så skönt gäng alltså, jisses! 
Kl tre var vi trötta och hungriga så vi brassa käk och sen var det väl tänkt att jag skulle GÅ  hem till fanna, inte så lockande när det typ är 45 mil dit. Hela kvällen slutade i Idas säng, fan va hon gnisslar tänder. Vaknade var 5 min och undrade vafasiken de va som lät. haha.
Idag vaknade vi upp ganska tidigt, jag umgick med Mary lou innan hon gick och jobbade. Sen tog jag och Ida en välbehövlig lunch, glodde på film och sov. Ikväll har jag tittat in en sväng igen och snackat lite.
Men nu är ja trött, blåmärksöm och kuddsugen. Så det bli till o säga godnatt och tacka för en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: MARY

vi är jävligt sköna va ;D haha

2008-12-03 @ 21:59:53
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0