välkommen tillbaka

Vilket bråk det blev igår då. Det är så onödigt så jävla onödiga saker du stör dig på.
Jag är 20 år jag är myndig och har vart det ett bra tag, jag kan ta ansvar för mina egna handligar. Sluta upp nu!
Så efter mitt bryt igår blev det inte mycket sömn, jag som hade gått o sovit typ 5 dagen före och dessutom hade jordens färskaste baksmälla.
Så man kan ju säga att jag inte var den pigga nötkärnan på jobbet idag. Med fet snabbmat i magen och gammal ölfylla i bagaget under hela helgen så kan man inte annat än säga. Hej magen välkommen tillbaka.

Slutade tidigt idag så jag har städat mitt rum, ska snart göra iordning en soppmiddag för att lindra min äckligt onda hals.
Sen ska jag ner till coop och köpa mig en matkasse. Pappa vägrar ju laga mat till mig längre, ojisses alltså.
ska nog köpa några julklappar också, men vart har julkänslan tagit vägen hanna?

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Hanna, det löser sig nog ska du se!

2008-12-16 @ 12:57:13
URL: http://alexandra8808.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0