lyckat

efter jag jobbat i söndags fick jag en speed magsjuka. Fy fan säger jag. Hann lagom komma hem äta middag och sen var det kört. Den natten blev det inte mycket sömn. Å vem tror du inte ringer mig kl 7 på morgonen igår och berättar att hon ligger o spyr? jo, Madde! så igår var det väldigt synd om två små snurror.
Det sjuka är att det gick över lika snabbt som det kom typ. Idag mår jag riktigt bra och tänker speeda ner på stan sen och köpa julklapp till Maryhoe, egentligen skulle hon behöva ett presentkort på nykterhetsförbundet men äsch, vem ska jag hänga med i röklyan då?
Sen måste jag själv till bolaget så jag har till både juldagen och annandagen. Juldagen tror jag bestämt att det blir häng med Maryhoe och Emelie. Annandagen ska jag hem till Madde och en såndär kväll som bara vi kan fixa ihop.

dags att städa undan magsjukan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0