the place to be, maryhoe

Nu har jag vart en sväng ner till ms mama, tagit en tjuvrök paus med madde och slängt ner häcken i marys soffa i 15 minuter. Jag hinner träffa många på kort tid ja!
imorgon är det Fredag, jobbar hela dagen men som belöning blir det julbord på kvällen, inte fy skamm. Efter det kanske jag ska träffa snurran, men jobbar ju på lördag. tidigt dessutom. hon med btw. så vi får väl se. Vi går ju inte under jorden direkt. Lördag ska jag också jobba dag, igen! nej usch alltså. Men även då blir det en fet belöning på kvällen. Julbak, starvinsglögg, sprit och fest. Röklyan, the place to be. mary and the girls. Sinnessjukt kul.
så ja, helgen ser ju riktigt najs ut om ja tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0