nu ska ni få höra

Det var alltså sjuksköterske Linda som har hittat till mig blogg, men hon är ju cool så jag behöver inte censurera något.
Men iaf, jag och madde slutade klockan två idag så vi tänkte "äh vafa det är ju fredag" så vi drog till bolaget och köpte lite till ikväll. Sen drog vi till olearys och gjorde en after work och tog en öl. Nu så är jag sinnessjukt speedad och vill bara fixa iordning mig och gå ner till hannah. Vi hade tänkt köra en galen kväll med vin,kort,olearys,mary och joar. Jag har ju redan ångan uppe så nu är det bara att ta ett glas vin till och hoppas på att den här fredagen blir bra. Men eftersom jag inte ätit mer än en fluga idag så är det nog bättre att jag steker på lite blodpudding innan jag fortsätter.
Så nu jobbar jag inte förens på Söndag så jag ska få ut så mycker jag kan av den här kvällen.
Just de ja, jag och madde ska söka en lägenhet ihop. ni får tycka vad ni vil om det. Jag är glad iaf.
Har fått höra mycket ris på jobbet idag om de, ingen tror att vi kommer klara det. Men snurror är ni inte så ni förstår faktiskt inte vad det här handlar om.
Bara jag slipper bo hemma och med pappa så är ja nöjd, men med madde är det ju lite extra roligt också!

Nu är det bara slänga av sig äckelkäderna och börja fredagkvällarna som jag brukar. en cigg, cider och musik. ciao!


Kommentarer
Postat av: MARY

.. jag tycker att helgen har varit awsome! fast lördag var fanimej en riktig bakis-mysdag-och-sen börja-dricka-igen ;D puss

2008-12-22 @ 23:53:10
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0