marden, here i come

haha. nu har någon från Åsundagården hittat min blogg. Jag tror på Linda eller Eva ja! Men är man så eftertraktad på jobbet som jag är måste man väl tåla att man har fans!
Så från och med nu så kan jag ju inte skriva om alla fester, maddes o mina sinnesjuka fantasier eller vad jag tycker o tänker om alla. tänk så skulle dom få veta allt jag och madde sitter o fantiserar om alla lördagskvällar med vår bag in box? Nej jag kan inte tänka tanken. Sinnessjukt!!

Idag jobbade jag iaf kortdag, då hann jag ju t om träffa maryhoe och emelie efter jobbet och handla julklappar.
Sen blev det ännu en EGEN matkasse med lax,bönor,avokado och keso. Men jag kan ju inte leva på lax för jag är redan sjukt trött på det så jag köpte 100 kg blodpudding också. Usch, fattar inte att jag och pappa kan va så osams och att det verkligen håller i också. Ikväll slipper jag iaf vara hemma, ska sno bilen och åka ner till stan och gå en promenad med maryhoe och softa i deras röklya. Det är grejjer de!

Kommentarer
Postat av: MARI

I ROCK ;D

2008-12-18 @ 17:14:25
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0