its a pitty

Känns som blogginläggen går i samma stuk varje dag, men mitt liv är rätt randigt nuförtiden. jobbar 8 dagar i veckan, träffar vänner äter avokado och sover ett tag. så går det så on and on and on.
Idag har jag iaf fått jobba på gästis vilket inte hör till vanligheten. Eva och jag körde musten ur de 4 brukarna som var där den här dagen. Jag mitt mitt härjiga humör och hon med sitt sinnesjuka beteende, värre än en bag in box kväll hos madkaro faktiskt.
Nu sitter ja här hemma efter en god middag hos mama 20 knäck fattigare och 4 kilo rikare. alltid kommer det något ont efter något gott. Har lagat min matlåda tills imorgon, är ju smalis som gäller nu. Lax,avokado,bönor och keso. Hej thailand om 2 månader.
Snart är det mit favvoprogram på tv, packat och klart. Till de blir det en mandarin och lite glögg. En vecka kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0