Hej ångest

För heeelvide! Varför tackade jag JA till den där dumma tiden på Åsunda?
En söndag morgon, va tänker jag med! Jag visste ju att hanna skulle bli sugen på ett eller kanske sex glas vin ikväll.
Det är lördagkväll och jag sitter hemma i min fula pajams fast jag inte vill, helst av allt vill jag bara fixa iordning mig och ta en taxi ner till dessahoe och bli så där salongsberusad och mosa hennes stereo, små tjaffsa med maddehoe och bli så där otroligt trevlig som jag alltid blir. åjustfan. Jag vill kedjeröka också.
äsch, det kan ju va skönt och vakna upp utan huvudvärk och utan toan som bästa vän, faktiskt. Fast ptja. Är man snurra så är man. Vi lever inte riktgit i samma värld som ni andra så det kan ju vara svårt att förstå innebörden och allvaret i mitt problem. Sinnessjukt!
Hur kan man göra såhär mot nån?

Ikväll har jag umgåtts med Maryhoe och ätit fett och vart otreviga mot varandra. Jag ärlskar verkligen att vara i den där förbannade röklyan. med det bästa av allt, nu finns det även en Röklya 2!

Imorgon tänkte jag lägga upp lite för och efterbilder det kommer Madde bli väldigt glad över. haha Ja, jag älskar verkligen den där människan, min madkaro. Vi har absolut inget mellan pannbenen, vi har ingen stopp, ingen gräns. Fan alltså, det är vitt vin. Nu ska jag försöka bli trött och verkligen försöka tänka att det är en dag imorgon också. Det är de ju också, dock ingen dag jag längtar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0