hej anette

Nu är helgen över och tillbaka till den fantastiska vardagen.
Fredagskvällen blev riktigt riktigt mysig, jag var hemma hos madde med typ 100 kg fett och kollade på idolfinalen och hade det sådär jätte screw som vi brukar ha de. Pratade om allt från snurror till anette. Hon var ju lite sjuk så vad passar bättre som medicin än hanna?
Lördagen gick inte riktigt i samma tecken. Började kvällen hemma själv med en kall öl och massa ny bra musik. Vidare till Madkaro och piggade upp mig lite innan jag drog vidare till slutsationen maryhoe.
Kvällen i sig var väldig trevlig, Markus och Madde kom förbi oss sen och vi gick ut.
Men efter det så gick det utför både för mig och maryhoe. Mary får leva med att en tv dosa kastades i väggen och gick sönder och jag får leva med spild mjölk. typ.
Just de, Hannah fick ja äntligen träffa också. klart man går upp kl 4 i pjamasbyxor på torget för att träffa henne!
Men snart hannah ses vi igen och gör våra trasiga pepparkakshus.

bakisdagar i all ära, jag och mary hade våran idag vi. i röklyan. Där trivs jag som fisken i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0