egen tid

För första gången på länge kände ja ett lugn när jag satt på bussen hem, det skulle bli så sjukt skönt att komma hem, slänga av sig klädern, göra mat som jag är sugen på och glo på dvd maraton. Själv, helt själv.
Har mestadels hängt hos mary, druckit citronvatten och ätit lax. Har byggt mig ett litet lossasliv där. Men det är skönt att komma till någon som inte tjatar och bråkar med mig hela tiden.
Jag tog verkligen vara på den här kvällen till max nu när pappa var borta. Lagade lax med makaroner och keso med chili.
Tog en långdusch och lyssnae på julmusik, tog mig ett glas glögg och pepparkakor i sängen till charterfeber. Har vart så skönt, jag uppskattar ensamheten mer än någonsin nu. Det kanske vänder men herrejesus lyssna på mig! Jag behöver en egen lägenhet så hjälp mig nu, amen.

bara tre arbetsdagar kvar på den här veckan, kortdagar också. hurra.
mr friday är det snart. Jag röstar på vin med Hannah Ejnertsten, lite fula kort och salongsberusning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

He he he Hanna jag sa ju att jag skulle hitta dig! Hanna - åsunda - tuttar

2008-12-18 @ 08:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0