sex dagar kvar

Jag vaknade verkligen ovanligt tidigt idag, det liksom pirrar i mig hela tiden. haha.
Det är bara sex dagar kvar till min och mamas resa till Kefalonia. som jag längtat och snart är det dags.
Det är verkligen härligt att riktigt få längta ihjäl sig till något man vill göra, ännu bättre när det närmar sig.
idag är ännu en milstolpe i vår resa. Vi ska till västerås och växa pengar till lite euro.
Ska kika lite i affärer också, men jag tror inte jag ska köpa något. roligare att köpa lite när jag kommer hem, finns faktiskt inte mycket jag vill ha nu. som tur är.

Igår var vi som sagt och fikade. det var verkligen jätte mysigt och vi hade mycket att prata om. märks verkligen att vi ses mer sällan nu än förr.  Både på gott och ont.
Blev en hel del res prat, inte bara från min sida. Emma vill komma bort men har en envis syster som inte vill byta bort jobb tider. Emmi och Mathilda har en resa bokad till Miami och jag själv ska ju till Thailan nästa år också.
Jag kan verkligen rekomendera att ni bokar sista minuten nu om ni har tid och vill utomlands. Priserna har rasat rätt rejält i och med skolstarten. Vädret runt medelhavet är vädigt behagligt, den värsta värmeböljan har gått förbi och det är runt 30 grader. och visst det är varmt det med. Ligger runt 1.500 kr ospec. Satsa vettja.

Efter en lååång fika gick vi lite på stan. jag shoppade en till solkräm, ny bikini på rea. rakhyvlar och lite annat bas hygiengrejs. sen var klockan dags för hemgång. Kvällen blev lugn, soffa och fruktsoppa. sen blev det tidig säng. skönt.
Ciao.



snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0