material girl

Usch vilken seg dag, grått och tråkigt. känns som det inte finns nått som kan pigga upp mig.
Inte nog med det så börjar jag jobba om 1.5 timme. det känner jag absolut inte alls för.
det endå som plötsligt gjorde mig lite gladare var carolina gynning frispråkiga blogg. haha. precis mitt i prick på min sunkiga humor. " kräfta mitt på fittan " typ. 
Gårdagen var en fullpott dag. Ledig.  städade graderoben som nu är helt underbart iordninggjord, sorterade i plagg och färger. sådär ruskigt abitiös som jag nästan aldrig är. städade i min bokhylla där säkert fem år gamla skitprylar ligger kvar. Sen fick jag ryck, åkte till uppsala och handlade, lite.
en jacka i silkimitation och en " UT OCH FESTA " kjol i skinnimotation med dragkedja. Nya vita tygskor till grekland och dv smycken och solkräm. käkade en fet luch på max och åkte hem. nöjd. en heldag med mig själv och ipoden.

Nu måste jag sminka mig lite, leta fram lite mat ur kylen och sen ta buss 804 till jobbet. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0