fika såklart!

Nu har jag riktigt degat hela morgonen. druckit fruktsoppa med ostmacka. Milou har legat bredvid mig och värmt mig i sängen. vi har lyckats kolla igenom några avnitt av en fyra för tre.
Idag ska jag och mina vänner ut och fika på stan. Äntligen ska jag få min äppelpaj som jag tjajat efter.
Ska även köpa rakhyvlar till grekland, lena ben är ett måste. och kanske en till solfaktor. måste ju ha en låg till på slutet faktikst. lönebeskedet kom och fan va dem har dragit skatt. får väl tillbaka det nästa år men ändå.

Nu sitter jag och kollar på lite bilder och fakta om Kata beach. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, äppelpaj?

Den var himla brun för att vara "äppelpaj",

med chokladsmak dessutom :D haha

2008-08-26 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0