äntligen vardag

Helgen har rusat bort av bara farten,som tur är.
Var barnvakt igår, jag mamma och william var på donken och jag bjöd på mat och det var ganska uppskattat.
efter det var det fettokid dax. Bullat upp med chips och godis för att klara av kvällen, var så sjukt trött.
Klarade av den med och alla barnen låg efter nio. så somnade jag i soffan och vaknade när jessica och andreas kom hem. Åkte hem till mamma och sov där.

Idag hade william cup, åkte dit och kollade på en match innan det var dags att åka hem till pappa.
Måste ju tvätta,packa och fixa lite inför resan. Min nya fina rosa resväska har fått kodlås så ingen kan ta mina grejer.
Pappa har bjudit på en utsökt brunch  och ikväll är det jag som står för mannagrynsgröt middagen.
Det är nog bara jag som älska att det är måndag imorgon, det innebär att det bara är en dag kvar till Grekland.
Snart sitter jag på flyget, högt upp i det blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0