vi va bäst,

Jag har gått en mycket stärkande promenad precis, helt undrbart att det börjar bli " promenadsäsong"  Man kunde liksom tänka sig att snart kan man både dricka vin och grilla ute, ballt.
Dagen har också anspelat på studenten, jag fick en mycket bra låt av Magnus uggla den heter 24 timmar och handlar just om studenten. Den låten fick mig just att tänka på den underabra tiden förra året, precis ju nu. Så den fick gå på repeat hela den långa vägen.. men iaf, Då handlade livet enbart om kryssningen, fest och ha kul! Ja vill ha så kul igen. Så nu kan ja helt enkelt inte släppa det här därför kände jag att ja måste fräscha upp minnet, men alla vår kryssningsfilm. coola bananas säger jag..
och en sak till, Sara man kan ju säga att ja saknar dig! ciao



(Lisa alvemark, glömm inte vår lunch, vår rese-planerar lunch, ja saknar dig din murra!)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hanna, vi hade säkla kul : ) happy times. Fast de har vi ju fortfarande..

2008-04-15 @ 20:40:50
Postat av: LISAA

Åhnejden glömmer jag inte i första taget :) jag längtar tillbaka till förra året, åååh...PUSS.

2008-04-15 @ 22:32:31
URL: http://lisysomfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0