uppdrag horwath!

jag vet ni är väldigt nyfikna på min "bok" som ja håller på att skriver, men det tar sin tid. tålamod! Att analysera och reflektera över familjen horwath är inte lätt.

kan iaf sammanfatta fredag och frammåt. fredag, världens drag mycket öl och underbart folk man inte träffat på länge. baksmälla nummer uno! Lördag, lugna bananer, trevliga banener. Middag hos emmi och den blev en riktig höjdare och när ja tänker tillbaka. VAD FÅR JAG ALLT IFRÅN? det var en hanna i ett nötskal kväll. alkoholintag noll! pricken över i, Marita!
Söndag, hem til farmor på köttfärslimpa, slagga i solen och plocka vitsippor! maraton på kvällen.

Sen har det inte hänt mycket, föruom att jag och emma var på stan och käkade glass igår. Tre timmar satt vi och glodde på folk. analyserade! det var trevligt.
På kvällen åkte jag på fika hos miss alex, det var väldigt kul eftersom bådas nivåer är länge än en banan. det var KUL! sen va ja trött, jätte trött. Somna med VR i handen.
Längtar till fredag, då jag ska bli av med en slags oskuld!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vaddå för oskuld?

2008-04-23 @ 15:51:23
URL: http://selinder1.blogg.se
Postat av: ALEXANDRA

Haha, du är inte lite energisk å social du! Hur orkar du? Haha.....PUSSAR Pruttis

2008-04-23 @ 19:32:28
URL: http://alexandra8808.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0