så egentligen, why not?

Det var precis lika skönt att gå till stan som ja trodde, solen som lyser en i ansiktet och musiken som får en på topp. Ja träffade alexnadra och erik på mat och småprat och vi åt en härlig lunch, eller ja dem hade ju slut på allt som vi ville äta så lite besviken blev jag, men med gott sällskap kan det mesta räddas! Bäst att ja låter mitt topphumör låta vara på topp eftersom det bjuds på en hederlig hemmafest ikväll. Det bästa av allt är att ja kommer få träffa folk jag inte träffat på år och dar, känns som gamla minnen kommer vara ett hett ämne ikväll för alla verkar sakna den underbara tiden i skolan (?)
Så jag har laddat påsen med 5 godbitar från systemet och ska inta en pizza för en bra grund, har inte ätit pizza på väälldigt länge så det ska bli hur gott semhelst.
Så kort o gott, fredag har hittils varit jätte mysig med långa prat om jobb och framtid med alexandra. Vi kanske va lite hetsiga där ett tag när det kom till vår framtid eftersom ja spådde att vi skulle bli rikiga socialfall. Men ja känner mig själv för väl, ja kommer ALDRIG sätta mig i den sitsen, NEVER!

Just nu håller jag på med intensivt letande efter bra party musik för att förhöja stämninen här i lägenheten. Jag dunkar på med kalle bah och Magnus uggla plus massa electro, bra blandning för en fest tycker jag.
jag är så heeeetsig känner jag, för ja vet inte va jag ska ha på mig ikväll och om ja ens måste byta om?
Om man ska gå ut senare? Jag är och kommer nog alltid vara en evig planerare. Jag kan inte slappna av om ja inte vet hur allt ska vara. men en sak vet jag, som också mamma brukar säga; Hanna, varför söker du dig inte in till scenskolan? när det enda du vill är att höras,synas och hålla låda! Så egentligen, why not? 

Eftersom våra tylö planer verkar gå i krash så kom ja o A på en grej. Varför inte dra ner till göteborg och gå på liseberg och ta några öl på kvällen, bo på hotell en natt och bra hem nästa dag? Plånboken gapar inte tomt med festtarmen får sig en omgång! två flugor i en smäll! ett förslag iaf...

Nu är det nog om detta, dags att förberede inför the night! Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0