min pappa är bäst,

dålig uppdatering ja vet!
men nu släpper ja bomben, eller låt oss säga en smäll som kanske kan bli en bomb.
i förrgår tror ja det var, va ja o pappa på reseproffsen här i enköping för att kika lite närmre på en resa som jag och pappa (?) är supersugna på att göra. Inte vilken resa somhelst utan en helt galen resa som har vart en ganska stor dröm för mig att göra. Nåväl, vi satt där ett bra tag och bollade platser som vi kan tänka oss bo på i 8 dagar efter sjävla kryssningen. Orlando? miami? o sv. Men ja vill ha storstad, sol och bad och bra utflyktsmöjligheter till hollywood o sv. Vi besämde oss för att kolla närmre på Miami och vi hitta ett hotell som verkade schyssta bananas.
Så med andra ord.
Vår nästa resa planeras att gå till Miami och med en veckas kryssning i karibien, INSANE! Finns massa oliak rutter som fartygen går men den som ja föll för direkt var ungefär såhär. Miami - bahamas - haiti - st maartin - mexico - miami. Det känns som ja drömmer men det här kan bli sanning on mågra månader.
Vi fick iaf en prisuppgift och vi ska tänka över och boka i juni någongång om det går som planerat.
Min pappa är typ bääääääst!

hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0