hets till hälla,

har ju vart världens underbaraste dag, helt sjukt skönt att sitta i parken och sola, läsa cosmo och äta piggilin. Det beskriver ganska så mycket min eftermiddag, alltså helt "präkt" som lisa skulle säga.
Jag har gått också, gått och gått och gått i solen, lyssnat på magnus ugglas nya låt och dagdrömt om vår f.d klass. Det var både kul och lite ledsamt eftersom man kommer på massa saker som man gjrode då, som man inte kmr få göra igen. Det possitiva är att det finns i hjärtat.
Efter det var jag och Hannah till hälla och köpte ett linne och en påse efterlängtat naturgodis, YES!
snackade om vår fest i ska ha i sommar, och om vin och grönan haha.

Imorgon är det min och alexandras dag. Vi ska äta lunch på stan och så ska vi till steff på kvällen och festa. Efterlängtat efterlängtat efterlängtat!
alltså, en fettokidhelg utan dess like. men ja klarar det som alltid!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0