en bra morgon,

Vaknade jätte lycklig och exalterad på något sett, dagen och kvällen kommer bli ritkgit riktigt bra känner ja på mig.
Har hunnit fixat mig och är för en gång skull jätte nöjd men vad jag lyckats åstadkomma, men som vanligt blev håret uppsatt i en slarvig knut och en sjal runt halsen, men det är snyggt, ledigt och vårigt!
har t om lyckats sematat på mig lite lättstigt PRÄKT som lisa skulle sagt. Men vafan ja ska ju ut på stan och äta en underbar lunch med alexandra och erik, man måste få känna sig fin nån gång!
Skönt att gå ner på stan, det är gåväder jag skulle kunna gå hur mkt somhelst för det är bara underbart och jag vill inte va inne en sekund. Förra året gick ja flera promenader om dagen vid den här tiden och lyckades gå ner en aning för att få plats i min studentklänning.

Ska möta upp pappa sen och vi ska till systemet för ikväll är det ju fest hemma hos Steff, jag ska festa på riktigt ja ska förvandas tillbaka till den galna Hanna jag egentligen är, det är schyst! jag har inte vart full sen typ november, alltsa Hanna full, det är rekoooord så det skriker om det. Men det har vart skönt att vara vit, pengar och välmåendet har vart på topp. Men som sagt jag är fortfarande ung och fest ligger fortfarde på tio i topp, usch ja känner mig som en fjortis som hur jag pratar. Men den som känner mig vet hur jag är, thats it!
Så kvällen är en höjdpunkt utan dess like och några corona ska jag väl klämma i mig.

Nu ska ja köra en Lisa alvemark eftersom jag har trakaserat henne lite angående hennes präkt!
dagens präkt: gå ner till stan
dagens opräkt: dricka alkohol äta en pizza typ

när lisa sedan kommer läsa detta inlägg kommer hon tänka JÄVLA HEEETS HANNA!

nu ska ja kliva i skorna, dra upp blixtlåset och lyssna på magnus uggla i solen påväg ner till stan. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0