Shopping med Boddan

Igår hade jag en lektion, geografi. Så värdelöst att gå när jag endå skall sluta snart.
Efter det gick jag ner till GA och mötte emma, sen tog vi bussen till V-rås för en dags shopping..
Min budget är starkt dragen så jag handlade inte så mycket, tre tröjot från HM, herravdelningen jaa man kan faktiskt handla där också, blev en stor vit skjorta, en ulltröja med knappar att ha över och en grå t-shirt. Jag är riktigt nöjd för resultatet blev ganska coolt!
Emma hade galet mycket pengar så hon handlade betydligt dyrare saker en mig.
Efter ett besök på donken övertalade jag emma att vi skulle ta tåget hem, 38kr och 15 minuter färd.. Nu har hon också fått upp ögonen för tåg så inge mer  busshelvete som tar typ 45 minuter och kostar 55 kr. JAG ÄR SMART!

Nu ärr klockan lagom för att börja tänka på att klä sig, malin och jag messar om vad som ska hittas på idag..
så vi får väl se om man behöver gå ut idag eller inte,

Imorgon ska jag och papput bort till en gamal granne och ha kräftskiva, på lördag ska jag ut och äta på restaurag. Helgen blir lugn med andra ord! förra helgen blev ju inte bara fest utan ett riktigt fylleslag från alla håll, haha.
Jenny är en riktgit vapendragare till frestprisse!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha skoja inte, värsta fyllan någonsin.

2007-09-21 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0