pop! goes my heart

Kollade på music and lyrics hos jossis i fredag, kvällen blev en riktig hit. var väldigt mysigt vara alla tillsammans igen!
men iaf, pop! goes my heart är ju inte direkt en bra låt, men jag kan inte få ur den ur huvudet. har tom laddat ner den? det får inte va sant, jag har tom lagt in den i min walkman mobil. Ja nu får det vara nog! haha, bara jag inte börjar köra den på förfesterna, då är det definitivt över för min del! haha

Igår var det kalas i Enskede, började bra. Fasters nya kille var jätte trevlig, han är professor i Kemi. Ujuj, ja lär inte få det lätt med min höga IQ nivå! Men han var riktigt snäll..
men slutate inte bra alls, jag mamma och calle fick lämna festen tvärt i tårar! Ursch.
Men allt, eller jaa det mesta är bra nu!

Dagen har också varit en höjdare, trodde inte alls på denna dag när jag slog upp korkarna imorse..
Den har gått i sgogs-mulles tecken, har vait ute på långpromenad med pappa, tajna, fredrik, hugo och peter, riktigt mysigt att vara med grannarna, dem är trevliga och roliga ^^
Var borta från 11 till halv 2, när vi kom hem grillade vi korv på tomten och mös framför grillen, som gav en behaglig värme i det lite gråtrista enköping. Men det belv allt kallare, jag frös som en idiot, fick lov att gå in och ta mig en dusch och sov i typ 15 min.
Sen väckte pappa mig, hade ju lovat mammut och calle tidigare idag att ja skulle baka en Äppel paj, dem ska nämligen komma på fika ikväll.
Kvickt iväg till maxi för att inhandla äpplen och vaniljsås.
ska snart börja baka den också, den ska va varm och god tills dem kommer.
Dagen har iaf varit stärkande om inget annat, jag behöver lite höstluft i mina lunger. Nästa helg blir det ju fest så bäst att spara på reserverna.

Veckan vill jag inte gå in på, den är för deprimerande.
men torsdag blir kalasig iaf!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0