Lunch med Lina

Idag ska jag och lina ut och äta lunch, ska bli så trevligt att få träffa henne ÄNTLIGEN. Vi har inte setts på hela sommaren, så det här passar utmärkt.

Imorgon ska jag gå till Komvux och säga att jag slutar där, jag orkar inte plugga just nu för jag ahr absolut ingen motivation. Jag kan inte rå för det, inget funkar bara nu. Jag får återupta studeirna om nått år då jag känner mig mogen för det anvaser som kumvux innebär, jag känner mig helt enkelt inte redo. Har redan börjat leta jobb och måste till arbetsförmedlingen och skriva in mig. På ett ertt känner jag mig fruktansvärt misslyckad, att jag inte fixar det nu. På ett ett är jag jätte glad i och med att jag måt så jävla dåligt under den tiden jag "försökt" plugga där, usch och hemma är dem ju inte heller så hjälpsamma, trodde man skulle få nån sort uppbackning, men icke!

Jag saknar SARA! :/
MÅSTE hälsa på henne så jag får lite ny glädje i mig, för just nu är det tomt!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0