Klass ett

om en timme skall jag och Thunbergskan äta Lunch på stan. Har inte träffat fröken på jätte länge.
Ikväll är det också ett restauragbesök inbokat, Lördagen ser ut att bli väldigt lyxig och mysig!
Ikväll är det uppdukat med chips, godis och Fanta free apple, hela dagen går alltså i kaloriernas tecken och om inte jag blir större måste kläderna bli det.
Igår var det kräftskiva, jag var den enda under 20. Bland massa gapande 40+;are kände jag mig en smula uppfostrad och vuxen, tänk så vuxna kan hålla på när alkoholen tar över deras ådror. Dem ÄR VÄRRE än när man sjäv var 14. Nykter och med bil agerade jag drunkcab, kom hem i skaplig tid kollade på Mia och Klara (bästa prg som går nu på tv, en skruvad konstig humor som jag gillar skarpt)
Tvtablån för ikväll får mina 10 poäng, Svensson Svensson, sing a long och extra extra. Vilket bertyder att kvällen kommer bli underhållade och rolig. Det behöver jag efter en veckan slit i skolan, not! bye bye skolan för i år kan man säga, vi ses när jag får upp humöret och min vilja!
Nästa vecka ska vi kika förbi Super Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0