Kista shopping, Jossis mys och Släktkalas

Har inte uppdaterat gårdagen så jag skall göra det idag!
Hursomhelst, Igår hade jag endast 2 lektioner på komvux, som jag faktiskt börjar acceptera. Har ju faktiskt gamla klasskompisar i de olika ämnena, jag är inte helt själv, som jag trodde!
Matten gick ganska bra, men jag kan absolut inte lika mycket som det andra. Har ju totaldissat matten i tre år så egentligen har jag mig själv att skylla. Sara Moradi går på matten också, kännas väldigt skönt.
Sedan hade jag typ 2 och en halv timmes "håla" sedan började geografin. Vi hade en liten exusion ruda, gick och kollade på berg o sånt, kanske inte va så väldigt kul nej. Det bästa med geografin är att vi har rikard, han är totalbäst. Näst efter Sara och Hanna dårå :P
Sen var dagen slut!! det var skönt, var faktiskt riktigt trött även fast dagarna är korta i skolan.
Dem ringde från gästbloms också, att böckerna hade komit. Men jag orkar inte gå och hämtar dem idag, eller imorgon. Så det får bli på Måndag när jag endå är ledig och har ärenden till stan.

....på kvällen bar det av till Kista, jag och syster hade shoppoholic tankar. o visst spenderades det pengar, Mucho!
Jag köpte ett par Nya svarta Lacoste sneakers. Varför? JO, när jag var i Bulgarien hade jag mina gamla vita med mig, använde dem inte så mycket för det var ju så varmt. Tänkte, ja slänger in dem i garderoben ifall jag behöver dem någon kväll. MEN, det behövdes ju inte, och inte täntke jag på att dem låg där SÅ, där ligger dem vackert kvar och någon fattig stackare har kanske fått dem och värma fossingarna med!!!
Lite tokigt gjort av mig, men ja bättre lycka nästa gång ;)
iaf, sen blev det 3 tröjor och två armband, mest vardagskläder men det behöver jag verkligen! lite tjocktröjot och sånt kan man inte få för mycket av.
efter några timmar in-och-ut ut affärer var jag helt jävla slut. Kunde somna stående. Vi åkte hem, jag kollade på tv och slockande som en klubbad säl! men det var en MYCKET trevlig tripp!

Dagen,
Den skall bli riktigt skön, mysig, trevlig jaa, allt man kan tänka sig!
Bara en letion kl ett, matte. ganska lång två timmar, men det går nog fort.
Sedan hem till mamma och säga HEJ, pappa hämtar mig och sen blir det bara upp och hämta godis och pizza pengar för sedan bär det av till Heby. Jossan har bjudit upp "gänget" på en myskväll och härligt prat så som bara vi kan! ska blir trevligt som satan, har sett fram emot det hela veckan, då jag aldrig varit där och att det va länge sen hela våran krets av samlade.

Morgondagen bjuder på en tripp till Enskede, eller va dem nu bor, haha.
Faster Marianne fyller 50 och vi skall dit och fira henne, med det blir lugnt. Vi ska köra hem på kvällen!

Sedan är det inte mycket tid kvar, men den tiden som är kvar av helgen måte jag göra minst en upg på engelskan, en på svenskan och räkna lite matte tal. får se vad som görs egentligen!

Åhh,
Svenskan är verkligen ingenting utan Sara, helt värdelös!! Sara gjorde så mycket, hon var social och trevlig mot mig! något som den nya INTE ÄR! det tar två år att berätta om en ny uppgift vi ska göra.
jag saknar henne mer än någonsin nu när skolan verkligen dragit igång, Jävla skit-komvux-svenska!
Jag kan väl få hoppa in på gymnasiets svenska, gör ett undantag bara för mig?
Svenska läraren på komvux fråga mig hur jag tyckte Svenskan var på Gymnasiet.
Jag kunde inte annat än att svara
- helt fantastisk och underbar, det var det bästa ämnet!
jaha varför då?
- För vår lärare var, och är fantastiskt bra.
Okej. Jag hoppas jag också kan uppfylla de kreterierna.
- det finns bara en Sara
(haha)



Dax att platta håret, och äta pannakak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0