Inget jobb men ändå fullt upp

Igår var det en riktigt kaloribrännar dag, har en steg + kalorimätare på mobilen och vanliga fall brukar jag gå ca 8000 steg per dag. 8000 steg är ungefär 1.5 tim rask promenad plus det vanliga man går eller cyklar i vardagen.
Men igår hade jag gått hela 15 500 steg, och jaa, jag vet totalt slutkörd. På morgonen skulle jag till läkare nere i stan, då gick jag, sen gick jag hem. Sen hämtade jag william på fritids då gick jag, sen gick jag till mamma, sen gick jag 1.5 tim rask promenad. Sen gick jag hem till pappa. Sen bestämde sig jag och emmi för att baka äppelpaj, = gå och köpa ingredienser vilket gav ca 1 h och 15 min promenad. Sen när vi äntligen kom hem till henne värkte det i hela kroppen, haha guuuud så ont. Sen gick jag hem därifrån också ;P

och idag har jag gått och gått också, köpte skor i alla ära, riktigt mysiga vinterstövlar!
Senare ska jag och Mikael äta middag på stan sen gå på bio! Dagarna bara går och går kan man säga, jag har fullt upp. Utan att ha något jobb : / Konstigt!

Imorgon är det torsdag, växlande molninghet och lite sol. Perfekt walkingväder.
Nu ska jag vila.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0