Höstigt

Okey, dagen kanske inte blir lika misslyckad trotts allt.
Sitter nämligen med en skål med Varm äppelpaj och vaniljsås i min hand!
har t om hunnit gjort några uppgifter på engelskan också,
Hunden är utslagen och ligger som en korv i min famn, mystuss.
allt känsn lixom avslappnat denna gråblöta måndag!!
Och jag tror jag fått upp ögonen för någonting intressant "cupcakes"
Ska beställa en bok idag, med massa cupcakes recept. Sen bir det baka av, släkt och vänner ska få smaka på mina underverk...
Hoppas att jag äntligen kanske hittar en liten hobby, kan ju behövas när vädret understryker Kyla
Ska bli jätte roligt!
http://attbakacupcakes.blogspot.com/  ....
har också beställt smycken från cocoo, spendera pengar är ju det jag är bäst på, så varför sluta?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0