Frosy the snowman

Solen skiner ute, det är 27 grader mot väggen, det enda rätta vore att sätta sig ute med en kopp te och en skön filt. Men jag valde att sitta in, med en drickyogurt och på datan spelas det julmusik. Jag vet att det är lite tidigt men jag är så tokstressad, har så mycket i skolan! Julmusik stressar av mig och det får mig att tänka på roligare saker, som julafton och allt man skall göra där innan. Har lovat mamma att baka julefterätten i år, har beställt en Cupcake bok från USA den borde komma snart faktiskt, där har dem ett recept på ginger cupcakes with vanillabutter frosting och i mitten en klick saffranklet. Låter spännande och gott så dem hade jag tänkt göra,
Nej nu skrålar "hej tomtegubbar" lite väl högt, ska fixa lite här hemma- Efter maten blir det iaf 1 timme att räkna matte.
Morgondagen bjuder både på jenny och vin, kan inte bli bättre då jag saknar min vän!

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0