Borta bra men hemma ganska bäst!

Nu är jag hemma igen, efter 1 vecka av sol och bad är jag faktiskt lite mör. Man blir ju helt slut av solen.
Ganska nöjd över brännan också, inte överdrivet brun men brun.
Var dock lite jobbigt med flygresan hem, först var planet försenat plus att det var as varmt den dagen. Jag som är flygrädd tyckte det var lite jobbigt att taxa ut på banan, det blev inte bättre när kaptenen tvärbromsade så flygvärdinnorna ramlade gud jag blev så rädd att jag började gråta. Fy skjutton vilekn mardrömsresa det blev hem sen då, årskväder och skumpigt, FY! Men jag lever och är välbehållen.
Även fast jag bara åkte med mamma och längtade hem till vännerna har resan varit kanon, jag och mamma har haft det superskojigt och skrattat och fulat oss :) haha.
Nästa år ska vi ta med Marina och Frida, så jag också får lite sällskap i min ålder!

här är ett litet urval av de kort vi tog.....



Kommentarer
Postat av: jenny

välkommen hem, jag har sakna dig.

2007-09-02 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0