ÄLSKAR ALLT MER!

image141

det var ett tag sen nu, ett tag sen det var såhär roligt.
det känns som en evighet sen, den evigheten vill jag har tillbaka.
den perioden var den roligaste i mitt liv.
Hur mycket vi än vill kommer den vara ett förflutet, ett förflutet som alla minns med glädje.
Taskig lever och konstant pannknack.
Vår klass fick en gemenskap där på slutet, jag kommer ihåg varje sekund. Vi hade så roligt och ingen ville att det skulle ta slut! Vi hann med några rundvandringar och de få som blev ska vi komma ihåg!
Vi ville alla att skolan skulle ta slut,(eller inte jag) men jag kan lova nu. Det är så många som vill återuppleva 3;an igen, det är det enda vi pratar om. Den var inte så dålig trotts allt!
Kan vi inte få det?
när jag tänker tillbaka på den tiden, så kan man bara älska den.
(mösspåtagning, jag, hannah och Johanne)
(nu föll en tår)
JAG SAKNAR SP3B 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0