Vilken förfärlig stank

USCH ja säger bara usch, middagen ikväll blev den mest värsta, vedervärdiga skiten jag någonsin har sett (smakade inte eftersom jag faktiskt har gjort de när ja va liten ) Paltbröd o fläsk? det både ser ut som bajs o smakar bajs. Jag junde inte ens äta min yogurt och äggmacka i samma rum som pappa, vilken förfärlig stank!
haha, som tur är ska ja äta lunch på boulevad med Malin och Emmi imorgon, o det mina vänner är riktigt gott!

Borde börja fixa mig, fixa mig lite iaf. Ska på bio halv 8 med Orre, vill inte se helt blekfet ut så lite piff ska jag väl kunna ordna.

När ja kommer hem blir det lite filmmaraton i all ära, Har "fixat" hem lite godingar som, julfritt,
kullamannen och saltkråkan. Riktigt mysa filmer som gör en glad och gör så man tänker på härliga tider, fattas bara att snöflingor ska börja falla utanför fönster, ja tack! då är allt perfekt, eller Oskar får gärna joina också då är det 100% satisfaction ^^

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0