Tisdag, en tokig sådan



Hannah ejnersten är en av mina bästa vänner, vi händer ihop och torrt. Har galet kul med denna kvinna och vi delar många minnen. Vissa vill man inte komma ihåg andra vill man prata om jämt.
men iaf, i hennes blogg (länk ovan) finns några klipp på "citat" jag skrivit om allt och ingenting. Vi kanske gick i 9an - ettan någonting, som ni kanske fattar har ja duktigt med fantasi heh. Vi hade grymt kul åt det idag.

Idag har ja också varit och ätit lunck med henne och hennes mamma Gilla. Det va mycket kul, vi har kul ihop vi tom med morsan hennes. Vi gick till Vita elefanten där dom är gryma på asiatiskt, Måste ta med Oskar dit på en romantisk middag snart <3 heh.
Efter det hade vi väl inte så mycket  vettigt att göra, barasmått rastlösa och glada efter allt blajblaj prat. Vi åkte lite med bilen för att leta reda på SAS "mat tillverkar lager" utan smärre lycka!
Funtade nämigen på att söka dit, eftersom jag har ett omättat flygplansintresse!
sen blev det hemgång, ut med doggen och en titt framför min laptop. grymt skönt med egen dator nu, annars har ja suttit i papas rum och då kan man ju inte sitta när,var och urman vill ;)
så nu sitter ja i mitt rum, med popcorn och hörlurarna på½ KANON ALLTSÅ

Innan ja hamnade här bakade jag o hannah scones och kollade på mitt i nyllet. Som vanligt blev det skratt åt ingenting och snack om de mest värdsliga ting. Hannah är en sån vän man alltid kommer ha kntakten med, det är bra! Jg är trygg i Hannah och ja tror hannah är trygg med mig, vi kan liksom gå på toa tsm haha.
Vi bestämte också att vi ska besöka vårt kära badhus, dem har "nattsim" med tända ljus och skön musik. Kan ju va bra för själen de!

Fyfan för det här med gatuvåldet, helt otroligt oödigt och många dödas när en handlig går över styr.
fy satan. Man kan bli så jäkla arg. men va hjälper de, bättre att tillägna dem drabbade en tanke ist.

just de, imorgon ska jag skapa en ny blogg, en reseblogg. Va tycker ni om de?
tänkte ha med lite om Thailand,kambodja,aruba,egypten o sv osv, de är ju vinter resmål så det passar ju bra nu. I sommar blir det ju runt medelhavet och de :) Kollar judagligen på resor,artiklar,bloggar och ja allt som har med resor att göra. Måste ju ha lite erfarenhet o allmänbildning som kan va till nytta för någon!

yey.
Ska fortsätta lyssna på musik och umgås på MSN

ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0