Specialdrinkar och en och annan dricks

Grattis låssas Morfar Owe, 70 år.
Har nyss kommit hem från en storslagen fest min käre vän Emma Bodin följde med mig på spektaklet och vi stod i baren. Vi började lite lungt med mat från nipon och frezon, deras kycklig är så jääkla god. De sjöngs mellan tuggorna, Morfar spelade b la munspel och dragspel och klämde in några vitsar,de va faktiskt kul ^^
Va sjukt med folk, över 80 stycket. Jag fick se en massa kände ansiknten och visst blev man häpen när man visste att man typ var "släkt" med gamla vänner och strul haha, dock ganska pinsamt.
När akoholen gott varm i blodet på alla människorna var det dax för min och boddans uppgift, Agera BARTENDERS!
vi dukade upp med lime/citronskivor olika groggvirken, is, Wiskey, vodka, rom ,öl, vin och alkoläsk. Till en början gick det ganska segt, men vi blev snabbt kungar på att blanda drinkar och sen börjar folket strömma.
Emma finurlig som hon är hittade en drickshink, vi ställde fram den och vissa snälla människor la i en o annan krona. Vi försökte kränga lite specialdrinkar lite blandingar av allt, dock inget som föll folket på läppen. Vi stod där några timmar och vi blev avbytta till Fikat runf halv 11. Då hade vi gjort vårt, men drickes då? Joda lite blev de allt. 160 kr var. Bättre än inget!!
Vi fick t  om en varsin 1 liter vodka, snällt snällt.
Men nu har vi gjort vårt och vi hade fan en kul kväll.

CIAO BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0