Pain in the as söndag

Igår kväll var jag hos min syster på middag, hade planerat en liten "rund" kväll men jag lyckades bara klämma i mig två öl. Galet, rekord på fyletorka alltså. Men de va trevlig om det inte hade varit för huvutdvärken och spykänslorna. Jävla satans P-piller, ger mig onödigt kraftiga biverkningar ;/ Spydde som en gris när jag kom hem, fosterställning här kommer jag, vatten och en mackbit fick mig på benen igen. Men jag hoppas det släpper eller att det är som Emma säger, att ja inbillar mig. Men men..
Den här pain söndagen har jag tillbringat i mammas säng, ont i huvudet och trött. Fick bli en film också eler rättare sagt två. Drömkåken och Svensson svensson filmen, både är typ kultföklarade och det fick mig att otroligt nog tänka på julen, jag blev en stor smula glad och jag började göra Kola-kanel sås, AS GOD. Sprang till Coop och köpte glass och ringde pappa, Blev en mysig fika med tända ljus och det va riktigt stämmning trotts att julen förvisso ligger ganska långt bort! Jag måste erkänna at vi lyssnade på white christmas men mamma blev arg. Hon tyckte jag var helt jäkla galen hahahah o må så vara.

Nu är ja hemma hos pappa igen, ligger i sängen och pratar med Hannah och Oskar på msn <3
Hannah och jag ska börja planera en grej, men de får ni ICKE veta

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0