Maraton

Mina vuxenpoäng bara minskar o minskar. Idag sov jag till halv 12 vilket är skammligt, ja är 19 år och borde gå upp tidigt o söka jobb. fy ja skämms nästan.
När ja kom upp gjorde ja inte mycket heller, eller ja plugga iof. Känner mig ganska stolt eftersom mitt pluggbatteri är på tomkörning. Ät lite reser från gårdagen och städade lite.
Annars är datorn stora hitten så där fördriver jag mina arbetslösa dagar, man kan alltid lita på att Hannah och Oskar är inne så det gör mig hoppfull. Men ja ska verkligen ta mig i kragen och få lite mer vuxenpoäng, kanske diska? eller besöka arbetförmedligen, det tål å ses över. Gå i för stora pyjamaspuxor och dricka oboy har ingen människa gjort sig sexig för, blä känner mig grotekst ful!

Ikväll är det Maraton, jag o Hannah sitter på Msn, pratar, skickar musik o äter frukt. Får se hur länge vi orkar. Jag var iaf uppe till halv två igår, duktigt eller bara barnsligt. ja, fan hanna skärp dig. När jag får jobb lär jag va ursinnigt trött på mornarna. Men jag har mig själv att skylla, sue yourself! damn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0